hasan__esra şu an bunu 16 gün önce yavrusunu normal doğumla kucağına almış bir anne olarak yazıyorum 🥺🥲💖 asla korkma evet zor geçiyor biraz ama her kadın eğer doktorun gördüğü bir engel yok ise normal doğum yapabilir inanın. Sancılarına kapılma, geçeceğine kendini ikna et. Sancılar tıpkı adet sancısı gibi ama çok daha yoğun hissediyorsun. Doğum anında bebek çıkınca her şey bitiyor, yeniden doğmuş gibi oluyorsun inan bana. Sakın korkma, Rabbim bekleyen tüm hamişlerin yardımcısı olsun. Bu arada meryem ana otu kullanırsan sudan çıkarmayı unutma, kanaman çok olur. Sevgiler canım💖