hasan__esra Dayanılmayacak birşey değil, herkesin doğumu farklı gerçi biri daha kolay biri daha zor olur illa ki. Ama bütün süreç öyle değil, son saat sadece zorluyor genelde. Eğer doğru nefes teknikleri kullanıp hareket halinde olursan onu da atlatırsın. Pozitif düşünmek, bağırmamak, bebeğine ve bedenine odaklanmak lazım. Nefes tekniklerini araştırmadıysan bir bak bence, o da kolay birşey bana çok yardımcı oldu. Ve doktorunu dinle mutlaka, ıkınma aşamasında özellikle insan ne yapacağını şaşırıyor o sırada direktif veriyor zaten ebe ve doktorlar❤️