elmaserkc21_ seninle aynı yaştayım 4 aylik hamileyim 1 yıl 2 aylik evliyiz kendini hazır hissetmen çok önemliydi eşim istiyor diye yapmak ne bileyim o çocuğa sen bakacaksın sonuçta onun da yardımı dokunacak ama sen emzirceksin sen altını degistirceksin sen yıkıyacaksın yani sorumluluğun çoğunu hatta neredeyse hepsini sen ustleneceksin ama 4.5 aylik olmuşsun bu şekilde bakman yanlış alisamamis olabilirsin belki de annelik ne daha iliklerine kadar hissetmemiş olabilirsin ama doğunca bambaşka olacak böyle dediğine eminim pişman olacaksın onu gördüğün ilk an bende yeni evliyim sayılır 1yil 2 aylik bende 4 aylik hamileyim ama ikimizin isteği doğrultusunda gerçekleşti beni tan olarak ne bekliyor bilmiyorum ama goguslemeye hazırım çünkü bebek sahibi olmayı isteyen ve sabırla bekleyen bir sürü insan var onca kişinin arasında seni bulmuşsa en güzel şükür sebebidir… Bence yavaş yavaş alışırsın hiç olaya o yonle bakma eşim istiyordu değil sizin çocuğunuz sen taşıyorsun Rabbım yokluklarini göstermesin sağlıkla kucaklarimiza alalim 🥰❤