2,5 yaşındaki oğlumda hamileliğimi öğrendiğimde 6 aylık evliydim. İlk 5-6 ayım hep pişmanlıkla geçti. 6 aydan sonra hareketlerini iyice hissedip yüzünü görünce doğum için sabırsızlanıyordum. Sonra doğdu ilk yanıma verdiler o günden beri hep diyorum ki neden o ilk 6 ay beklemişim hemen hamile kalmamışım… düzelir duyguların merak etme. O ilk baştaki sorumluluk duygusu insanı korkutuyor. Her şey gönlünce olsun.