Alparslaninannesi_25 Ozlem1453 Ozlem1453 canım benim öncelikle kendini sakın strese sokma. Olabilir böyle şeyler. Olumsuz düşünceleri silip atıyoruz. Biraz da dikkat ediyoruz. 1 haftada düzene soktum kendimi. Akşamları muhakkak yürüyorum şekerli hiçbir şey tüketmiyorum misss
Ozlem1453 Alparslaninannesi_25 Bi anda böyle olması strese soktu beni , randevu günüme kadar dikkat edicem cok tesekkür ederim 🥰
Gzdt Ozlem1453 benim doktorum hamileyken 100 ile 140 arası açlık kan şekeri normal demişti benimde açlık 104 çıkmıştı bi ay sonra 100 düştü daha düşmemesi gerekiyor demişti ne indi ne çıktı tokluk kan şekeri yaptırmadım