Ozlem1453 diyetle düzelir canım hiç sıkma canını . Benmde 24. Haftadan beri gebelik şekerim var diyetle toparladım şuan 37+4 üm . Tabsiyem sabah şekerlerini düzenlemek için gece 10 dan sonra bişy tüketmeyin. Gece meyve yiyince çok zor düşüyo şeker sabaha kadar . O yüzden ben gece 9-10 gibi bi bardak süt bi avuç fındık veya badem yiyoeum günü öyle kapatıyorum sabaha 80-90 arası oluyor şeker