123pln
Canım birincisi kanama,düşük vs burada bir çok kadının yaşadığı ve halen travması olan durumlar malesef. Benimde aynı şekilde mesela ben o postlara girmiyorum daha hem çok etkileniyorum benimde yaşadığım bir durum olduğu için hemde ne diyeceğimi bilemiyorum. Birde bende kanaması olan yada düşük yaptığını düşünen insan derhal doktora gitmeli gelip buraya yazmaktansa onlar için elimizden birşey gelmez çünkü