Benim aklım yerinden oynamıştı, bırak post açmayı eşimin numarası fav listesinde olmasa nasıl arayacaktım allah biliyo ya🥹 doktor sonrası durumlarda teselli edilmesini hoş buluyorum, gerçekten rahatlıyorlar😊 ama başlıkta KANAMA ACİL BAKIN yazdığı an bilhassa “acil” kodu görüyorsam uzaklaşıyorum anında. Çünkü canın ve canın canınının kıymeti bu başlıklarda olacak kadar ucuz olmamalı
Sizin nezdinizde yazmak istedim. Sizinle kesinlikle alakası yok yazdıklarımın🙌🏻