annenur Zrksvly33 aynı hafta ve günuz. Çok geçmiş olsun. Biz de de kasılma var bebek toplabiyor bazen sert dönmeleri oluyor. Kaşıktan ya da bacak eklem yerinden bir ağrı başlıyor korkutuyor beni
annenur Dyg___ ayyy ben de aynı durumlardayim 34+2 deyiz valla bazen öyle bir toplanıyor ya da dönüyor ki karnımı yırtıp çıkacak saniyorumm. Bu haftalarda herkes böyle galiba iyi ki açmışım postu korkmuştum ama aynı sorunlar yanlsanmis hep
Sulesaglam annenur nstde 40 dan sonrası sancı sayiliyo ama sıklıgina felanda bakıyorlar düzenli mi diye
annenur makbule17 ay aynı şeylero söylüyorum önceden doğumdan korkuyordum artık diyorum ki gel de nasıl gelirsen gel sezeryan normal faketemz artik okadar yoruldum ki
annenur elifbzdmr28 ahhh ah rutin ev temizliginde bile otura otura dinlene dinleme zor yapıyorum. Bende de oluyor belbagrisi kuyruk sokumu dan bir ahri giriyo oturunca da çok kötü batiyo
annenur BeyzaF ay biz de 34+2 yüz oersembe gunu randevumuz çıkar mı bilmem 32 de çıkmamıştı ama toplanma sertleşme bizde de çok oluyor bazen nefesimi kesiyo korkuyordum bir ben mi böyleyim acaba diye ama herkes aynıymış demekki normal şeyleri yasiyoruz 😇
Gorkeminannesi annenur bir iki sanci dalgası cok onemli sayılmaz ama yine de bazi doktorlar panikletmeyi ve biran önce dogurtmayi sever (tecrübeyle sabit) iyice emin olmadan kendinizi dogurtturmayin
Sulesaglam annenur bilmiyorum ki bende cikiyo ama benim belim çok agriyo alt kismima çok baskı yapiyo cikicak gibi hissediyorum
_Merve__ Kizlaaar 33. Haftamdayim. Geçen perşembe lekelenmem oldu açılma ve sancı çıkmadı.. hiç ağrım yoktu.. Bugün gene lekelenmem oldu çok açık pembe renk hiç zorlamadimda kendimi. Varmi aranızda böyle olan ?
annenur _Merve__ ayyy gorundunuz mu doktora bı gitseniz mi acaba nişan felan diyorlar ya böyle şeylere
sdymtl 33+4 baskı ve ağrı var zor yürüyorum ben ya. Cuma kontrolüm var soracağım. Günlük hayatımı çok etkiliyor sürekli oturmak ve yatmak istiyorum.
Sumeyyeaksoylu1 annenur evet insan tetikte oluyor istemsizce 😁 hadi hayırlısı ile sağlıklı gelsin inşaallah bebiş 🥰💖
annenur Aysh89 şuan aynıyız 3+3 bizimde kontrolümüz yarın Perşembe ay ay iyiz birbirimizi kaybetmeyelim ☺️😂