annenur 33,34,35 haftalık hamişler 🌸 Nasıl gidiyor ne var ne yok. Hem sohbet olsun hem de sağlığınız bebislerimiz nasıl?
Sulesaglam annenur 35+3um baya sancım oluyo 33 haftadan beri nstde sancı cikiyo acilmada var ilaç kullanıyorum sancı olmasın doğum olmasın diye cuma bırak ilacı artık gelsin dedi 36 en fazla 37 doğar dedi siz kaç haftaliksiniz
eymeninannesi35 annenur 35+3üz bizde ben bugün çok garip hissediyorum kendimi uyandığından beri aşırı baş ağrım var çok halsizim kafamı kaldırmak bile istemiyorum ishal ve mide bulantısı da cabası sürekli kusmak istiyorum karnımın alt kısmında adet sancısı gibi bi ağrı var kendimden korkmaya başladım bende
Gorkeminannesi annenur 34+5 sezaryen olacağı için tam dört hafta kaldı bazen çok sert oluyo yerimden zor kalkıyorum zor yürüyorum bazen rahatım 🧿🥲 en son 33te gittim ve ondan sonra şehir dışına çıktım bi hafta daha gidemicem kontrole ama asiri merak ediyorum…
Zrksvly33 annenur 34+2 günlüğüm öksürük var ya bi türlü geçmeyen o da karnımın kasılmasına sebep oluyor
elisammmm Sulesaglam Bende 35+3 haftalığım bebek sürekli içimde toparlanıyor karnım çok sertleşiyor yarın randevum var bakalım bize ne diyecek
annenur Sulesaglam ben 34+2 deyim ama bugün bende de kasılmalar oluyor ağrılı hekesde oluyor mu normal mi doye merak ettiğinden açmıştım postu da. Bende gitsem sancı çıkar mı acaba
Mtzkuzum elisammmm bende 35+2yim benimde toplanıyor dünden beri de otururken batma oluyor cumada günü kontrolümüz var bakalım. Bir sıkıntı olmazsa 18temmuza gün almıştık
annenur elisammmm yaaa bu postu açarken bunları yaşıyorum diye açtım herkes öyle mi yoksa ben mi abartiyorum dedim ama herkes aynı durumdaymis
Sumeyyeaksoylu1 Bende 35+1 karnım küçülmüş gibi aşağı doğru inmiş sanki 😁 bi bana öyle gelmiyor bir kaç kişiyede öyle geldi temizlikteyim günlerdir uzun süren bir temizlik artık mefta olmuş durumdayım 🥹 karmakarışık duygular doğum korkusu miğde yanması vs. Yarın doktora gideceğim kontrolüm var 🥰
annenur Sumeyyeaksoylu1 ay ben de geçen hafta bitirdim temizliği ama hala bir yandan silkme toplama derdindeyim ya gelirse diye. Biz de 34+2 deyiz Perşembe randevunuz var bakalim
annenur eymeninannesi35 ay ben de iki gündür kötüyüm post açmıştım bulantı zaten yaşadığım birşey ama migdem yok gibi yediğim çıkıyor yanma ekşime kusmaktan kemiklerim ağrıdı halsizlik bir yandan çocuk durmuyor içeride o da artık ağrıli vuruyor toplanıyor valla zor haftalardayiz galbiba
annenur Gorkeminannesi ben de 34+2. Deyim biz de de dedikelriniz aynı oluyor acaba herkese var mı diye merak edip açmıştım postu demkki bu haftalarda yaşanan şeyler ama ben artık panik olmaya başladım Perşembe randevu var ya sancı çıkarsa alırsa felan diye
annenur Zrksvly33 aynı hafta ve günuz. Çok geçmiş olsun. Biz de de kasılma var bebek toplabiyor bazen sert dönmeleri oluyor. Kaşıktan ya da bacak eklem yerinden bir ağrı başlıyor korkutuyor beni
Dyg___ annenur 35+6 ayaklarım ağrıyor parmaklarım şiş gibi uyuşukluk hissi var, bebek hep toplanıyor sırt ve kemik ağrısı yapıyor bian önce gelsin istiyorum hayırlısıyla artık 🙏🏻🥰
annenur Dyg___ ayyy ben de aynı durumlardayim 34+2 deyiz valla bazen öyle bir toplanıyor ya da dönüyor ki karnımı yırtıp çıkacak saniyorumm. Bu haftalarda herkes böyle galiba iyi ki açmışım postu korkmuştum ama aynı sorunlar yanlsanmis hep
GamzeTokay 34+5 im bugün kontrolüm vardı doğum 5 Ağustos gözüküyor 3. Gebeliğim yine de zorlukları var tabi Allah hepimize güç kuvvet sabır versin sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah 🥰
Melek-41 Bende geçen hafta gittim nstde bebek hareketi azdı geçen hafta 33+5 di ultrasyonda bugün de 32 hafta çıktı ben anlamadım böyle olan var mı şuan 34+5 olması gerekiyor ama niye 32 görünüyor ki
makbule17 annenur 33 haftalığım ayaklarım çok şişti ödemden yalancı sancılarım başladı sıcaklarda çok etkiliyor bi an önce zamanı gelsede doğursam
annenur makbule17 ay aynı şeylero söylüyorum önceden doğumdan korkuyordum artık diyorum ki gel de nasıl gelirsen gel sezeryan normal faketemz artik okadar yoruldum ki
elifbzdmr28 annenur 33+0 olucam bende yarın baya agirlastim bnde dört beş gündür kalça kemiklerim ağrıyo zor yuruyorum yerimden kalkarken zorlanıyorum sırt ağrısı bel ağrısı da var tabi bide ayaklarım çok sisiyo üstüne zor basıyorum ama buna da çok şükür
annenur elifbzdmr28 ahhh ah rutin ev temizliginde bile otura otura dinlene dinleme zor yapıyorum. Bende de oluyor belbagrisi kuyruk sokumu dan bir ahri giriyo oturunca da çok kötü batiyo
Sulesaglam annenur bilmiyorum ki bende cikiyo ama benim belim çok agriyo alt kismima çok baskı yapiyo cikicak gibi hissediyorum
Smgesmge annenur 34+1 ben de böyleyim bir iki gündür ara sıra sancı giriyor, zor yürüyorum bazen. Özellikle belimin sol tarafı çok ağrıyor zor yatıp kalkıyorum. Aşırı rahattı hamileliğim oysa :(
Sumeyyeaksoylu1 annenur evet insan tetikte oluyor istemsizce 😁 hadi hayırlısı ile sağlıklı gelsin inşaallah bebiş 🥰💖
BeyzaF annenur 34+4 ten selamlar 🙋🏻♀️ Zorlanıyorum artık birden toplanıyo sertleşiyo yürütmüyo resmen beni. Sancı çıkmıyo nst de henüz yarın yine gidicem bakalım geçen hafta gitmiştim her hafta gel artık nstye dedi doktorum
annenur BeyzaF ay biz de 34+2 yüz oersembe gunu randevumuz çıkar mı bilmem 32 de çıkmamıştı ama toplanma sertleşme bizde de çok oluyor bazen nefesimi kesiyo korkuyordum bir ben mi böyleyim acaba diye ama herkes aynıymış demekki normal şeyleri yasiyoruz 😇
Gorkeminannesi annenur bir iki sanci dalgası cok onemli sayılmaz ama yine de bazi doktorlar panikletmeyi ve biran önce dogurtmayi sever (tecrübeyle sabit) iyice emin olmadan kendinizi dogurtturmayin