Elcnerdgn evet senin az kalmış zaten, çok da takmamak lazım. Benim 9 Haftam var daha.. inşallah dayanır suyum, yeter minik oğluma 🙏🏼 10dan aşağısı alarm durumu dedi işte. Bilemedim ben de. 5te de acil Doğum dedi. Sadece suya da bakmıyor doktorum. Dolaşımı sıkıntıya sokacak bir durum var mı diye de bakıyor. O da belirliyormuş Doğum zamanını. Tam neyine bakıyor hatırlamıyorum ismini şimdi 🤷🏼♀️