Elcnerdgn 25. haftamdan beri suyum az. 30. Haftada kontrole gittim 16 olması gerekirken sende 11 dedi. 10 olduğunda sınırda, 5 ise acil sezaryen gerektirir dedi doktorum. Gebelik şekerin yok, hoşaf iç dedi. 1 haftadır Her gün içiyorum ben de. en az 2 L su iç dedi. Ben yaklaşık 3L içiyorum. Yakın takipte kalacağız dedi. Pzt kontrolüm var bakalım 🤷🏼♀️ İnşallah işe yaramıştır 🙏🏼