Asligibi bende ilk duyduğumda sezeryana hazırla kendini diye bir süre kendime gelemedim sindiremedim hazmedemedim ama sonra düşünüp sonuçlarını araştırınca bebeğimi neden riske atıyorum diye kendime kızdım ve doktoruma güveniyorum bu konuda çünkü biliyorum zorda kalmadıkça asla sezeryan demez sezeryan dedi ama gün bile vermedi sırf kendisi gelsin sancın gelince yapıcam dedi sezeryan bile olsa dedi. Sizde güveniyorsanız doktorunuza hiç kafanızı bulandırmayın benim 3 gün önce bebeğim 3 kg civarında dedi ve 1 hafta önden gidiyor dedi pazartesi tekrar kontrole gidicem kilosu ne olursa olsun ben normal yapmayı düşünmüyorum artık bebeğimi riske atmak istemiyorum