Kızlar merhaba 37. Haftadayım medipol bahçelievlerde derya kanza hanıma gidiyorum hiç doktor değiştirmedim başından beri kendisiyle ilerliyoruz fakat çatı muaynesi sırasında bebeğin aşağa indiğini onun güzel olduğunu fakat çatımın dar olduğunu söyledi bebeğimin şuan kilosu 3.300 ama yapı olarak iri olacağı kesin bir bebekmiş bende normale kendimi çok adapte etmiştim kesinlikle sezeryan olmalısın demedi fakat iri bebek olması 3.5 kiloyu geçmesiyle her şekilde makata kadar yırtığım olacağını ve beni baya zorlayacağını söyledi yani açıkcası sezeryan yapsan daha iyi olur demeye getirdi. Varmı böyle çatı sorunu ve iri bebekli fakat doğuran yada sizce ne yapmalıyım? Biliyorsunuz doktorların ağzından sezeryan yönlendirmesiyle hemen bi şekilde tribe giriyo insan derya hanımda sezeryan yanlısımı bilmiyorum ama açıkcası iki türlüsüde beni baya korkutuyor😞😞