BenimMinikkusum hiç durmadım kendi işimi kendim yaptım hatta tek başıma eşya toplayıp taşındım bile şuan 35 haftam bitmek üzere hala ev işlerini yemeğimi kendim yaparım hiç durmam durdukça insan kötü oluyor çok şükür hiç bir riskim yoktu bu zamana kadar o yüzden ben rahattım o konuda ama yine de dikkat etmek lazım her insanın bünyesi bir değil sonuçta