ParildayanYildiz Kaç gündür hep korkuyorum bir sorun olacak diyordum ve hafif kanamam oldu adetin ilk başlangıcı gibi lütfen dua edin çok korkuyorum kimyasal yada başka bisey mi diye bir boş gebeliğim de oldu zaten inşallah yerleşme kanamasidir🤲😭
Kubgkm ParildayanYildiz o kadar kaynana postu varki senin postunu kaynanam öldü diye okudum 😒. Hayırlı haberler verirsin inşallah canım 🤲🏻
ilknur9626 ParildayanYildiz inşallah yerleşme kanamasıdır sakın stres yapma Allah seninle beraber dua et 🤲🏻
hayallliiim ParildayanYildiz kuzum benmde oldu ama hiç bişey çıkmadı iğne oldum korkma olurmu güzel haberlerini bekliyorum
ParildayanYildiz Kimin duası kabul olur bilinmez lütfen dua edin bir kere daha yaşamak istemiyorum çok korkuyorum bebeğim benimle olsun😭🤲
Deletedmom727272 ParildayanYildiz allah korusun ikinizi de şimdi onun için ekstra önlem alırlar, sonra güzelce devam edersiniz yola🤲🏼🤲🏼 Biraz sakin olmaya çalışın, güzel haberleri bekliyoruz
Mavisperi ParildayanYildiz Rabbım korktuaklarimiza uğraşmasın hiç birimizi insaAllah sağ salim kavuşursunuz evladınla bizleride haberdar et