Masalelif ben bugun yasadiklarimi anlatayim sana. 40+1 im. Sabahtan gittim hastaneye nst de bir sey cikmadi doktor artık bundan sonrasi senin kararın ister bekle ister bugun dogur dedi. Dogumhaneye gittim açıklık var mi diye baktilar. Hic açıklık yok sımsıkı kapalı dedi. Suni sancı verip yatiralim dedi bende hic açıklık yok istemiyorum cikicam dedim o zaman sorumluluk kabul etmiyoruz diye kagit imzalattilar. Ordan çıktım özel doktora gittim. Çatı muayenesi oldum çatin musait ama açıklık hic yok rahim agzin yumuşamamis dedi. Şuan hic bir belirtin yok bebegin 2 hafta daha durur sanci beklersen dedi. Amaaa 2 hafta sonra bu bebek 4 kiloyu gecer rahim agzin yumusamazsa cok yirtilman olur dogumun günler sürer dedi. Bende sezeryana karar verdim. Doktorum da cok dogru karar şuan hic bir açıklık yokken suni cok zor beklemek de zor olacak dedi. Yarin sezeryan olacagim. Devlette gönüllü sezeryan yapmiyorlar mecbur ozelde olacagim.