Merhaba kızlar 40+1 olduk artık bugün kontrolüm vardı hiç sancı çıkmadı doktor perşembe gel suni sanciyla dogumu başlatalım diyor ben biraz korkuyorum ya suni ile doğmazsa açılma olmazsa ve sezaryen olmak zorunda kalırsam diye endişeleniyorum sizce biraz daha beklesem mi çünkü bebeğin suyu iyi plasenta iyi kan akımı iyi napcam bilmiyorum 😢🤷♀️