Deletedmom73711 Pnar_irmak Ben gereksiz buluyorum her parçada isim yazmasını, bence komikte duruyor artık Yapılacaksa 3’lü takım yaptırmak daha mantıklı hem daha uygun oluyor fiyatları Ben genelde bembeyaz sade takımları beğeniyorum, daha saf geliyor gözüme🥹🥰
Pnar_irmak Deletedmom73711 tavsiyenizi düşüneceğim zıbın olarak alıp içindekileri e bebekten alabilirim
Nurozcanx Deletedmom73711 bende anı kalması için 3lü yaptırmıştım annem benim hiç bir şeyimi saklamamış kıyafet olarak o yüzden önemsiyorum bunu her şey isimli olunca banada garip geliyor gerçekten
Deletedmom_110 Betusunhediyelikleri nden yaptırdım canım ben çok memnun kaldım tavsiye ederim🥰 10 parça 390₺
Pnar_irmak Deletedmom_110 sağlıkla giymek nasip olsun inşallah çok güzelmiş bende bakacağım sayfalara en son karar vereceğim teşekkür ederim 🥰
Nurozcanx Pnar_irmak evet zıbını ben ekledim ben hatıra kalması açısından saklamak için yaptırdım yastığa battaniyeye vs gerek duymadım o yüzden anı kalsın yeter
[silindi] Pnar_irmak ben hastane çıkışı yaptırmadim kuzum isimli tulum yaptırdım bere eldiven bı dakika post açicam şimdi ordan bak ve 150 lira para verdim
Deletedmom73711 Nurozcanx 3lü gayet ideal bence de, geçen gördüm bir sayfada çoraba bile baş harflerini işlemişler yok artık dedim içimden😂
Pnar_irmak [silindi] bizde kızımızın adını Asya koyduk 🥰🥰 Adıyla yaşasınlar inşallah kaydettm bakacağım inşallah 🥰🥰
Nurozcanx https://imgyukle.com/i/Vho1CN https://imgyukle.com/i/VhELW0 Foto olarak ekleyemedik ama bakmak isterseniz böyle yaptırdım ben
Esraacann Pnar_irmak  https://www.hizliresim.com/dh6kcgh bu yaptırdığım bittikten sonra fotoğraf atıp kargoluyolar 😊
Pcoslubiranne Pnar_irmak https://www.bebeqon.com/kategori/3lu-hastane-cikisi Buraya bakabilirsiniz. 10lu hastane çikisina hic grrek olmuyor cogu kullanilmiyor zaten. Benim 2. Gebeligim ondan biliyorum bende 5 li alacagim hastane cikisini onda bile yakalik oluyor o bile gereksiz yani yenidogan icin.Mendiller var cunku. 3lu isimli yaptirabilirsiniz 3luler 129 lira. battaniyesi de olsun isterseniz o da 229 lira.