Snmoyk valla gittiğin özelin kalitesi ve doktorun kaliteliği ilk defa duydum bende özele gidiyorum çevremden duyduğum seylerle sürekli ağlayarak gidiyordum ilk ayda doktorum bebeğimin hep aağlıklı olduğunu öyle düşünceler hiç kurmamam gerektiğini söylüyordu sürekli benimle plumlu konuşuyordu