Kader_yldrm Eğer maddi olarak gücünüz varsa kontrollere mutlaka özele gidin. Devlette 18. Haftama kadar karnımdaki bebekle alakalı tek bir bilgi dahi duymadım. Kalp atışı dinlemedim, kilosu boyu nedir duymadım, cinsiyeti de söylemedikleri için özele gitmek durumunda kaldım ama iyiki gitmişim. Bebeğimi ilk o zaman gördüm. Kalp atışını dinledim, her türlü bilgisini aldım. Renkli ultrasonla da izledim. Anne olduğumu ilk o zaman hissettim. Devlette kendimi hastaymış gibi hissediyorum, o kadar uzaklar ilgiye..