Sgulsah_61 Ben de 5. Haftadan 20. Haftaya kadar Regenesis Max kullandım bebeğim 1 hafta ileride gidiyordu bu dönemlerde sonra sağlık ocağında tahlil yaptırdım doktor 2 kutu decavit yazmış, ben de hadi yazmış o kadar alıp kullanayım bari dedim ama decavitin içinde Omega 3 yok, 1,5 aydır Omega 3 kullanmayı ihmal ettim bugün takviye aldım ama elimdeki Decavitler bitsin yine Regenesise döneceğim çünkü onda zaten Omega vardı. Çok güzel bir takviye hatta doğumdan sonra da kullanmaya devam edebilirsiniz.