Merhabalar,
Arkadaşlar biz 29 hafta 4 günlük olduk. Tuzla’da devlet hastanesinde kontrollerimize gidiyorduk dün Kartal Kızılay Hastanesi nde muayene olduk. Tuzla Devlet Hastanesi’ndeki doktorumuz elevit vermişti Kızılay daki doktor A vitamin oranı çok yüksek olduğu için önermiyoruz gebelere yıllar oldu ama devlet hastanelerinde devam ediyorlar önermeye dedi onu bırakmamı tavsiye etti. Kullandığım ilaçları saydım d vitamini, gynoferon, magosit ve elevit olarak. Elevit i bırak dedi regenesis Max a başla dedi. Aldım bugün başlamayı düşünüyorum fakat kafam karıştı kullanan anneler var mı deneyimleriniz nelerdir 🤗 Bir de kızım 28 hafta ile uyumlu çıktı kilo olarak da 1 kilo 250 gram normalde olması gerekenden 50 gram kadar az bu size az gibi görünebilir ama önemli bir miktar dedi doktorumuz ne yapmalıyım 🥺 Önerilerinizi bekliyorum 🤰🏼