mor_menekse -minikkelebegim- valla bende sütten tiksindim bir kaç kere tükettim ama yoğurt çok yedim ev yapımı 😍süt icemiyorsan yoğurt ye onda daha çok kalsiyum var
yldzkbra46 cgnduru Canım kaynamasına dikkat edersen çok sağlıklı ama brucella var biliyorsun çok dikkatli kaynatman gerek
-minikkelebegim- mor_menekse kahvaltı yapamadığım için sabahları ev yapımı yoğurt yiyorum ama ondan da tiksinmeye başladım neyse ki onu tükettim 😊
mor_menekse Ormanmeyveli bilime bukadar teslim olmamak gerek diye düşünüyorum. Çok detaya girmek istemiyorum.linc yemek istemiyorum. Dediğim gibi herkesin kendi tercihi . Ama marketten aldığıniz pastörize sütlerin ne koşullarda yapıldığını veya doğru şekilde pastörize edildiğinin bı garantisi var mi
MeriHera cgnduru Valla ne yalan söyleyeyim süt içmiyorum içim almıyor sonrasında da rahatsız ediyor zaten şişkinlik falan, onun yerine süt ürünleri tüketiyorum
mor_menekse -minikkelebegim- hergun yemek zorunda değilsin 🌸biktirma kendini haftada 3_4 kez ye aralıklarla ben öyle yapmaya çalışıyorum . Yumurta içinde de kalsiyum var dengeli bir şekilde tuketebilirsin
Ormanmeyveli mor_menekse Sağlık Bakanlığı teftiş ediyor. Uygun olmayan sütler piyasaya sürülemez bir sürü testten geçiyorlar ayrıca Sütaş Pınar gibi markalardan böyle bir sıkıntı duydunuz mu
Nskyhn mor_menekse benim kayınpederim fabrikalara süt satıyor. Bizden aldıktan sonra neler yapıyorlar görseniz yiyip icmezsiniz diyor. Süt içemiyorum o yüzden aldığım açık sütü kaynatip hemen yoğurt yapıyorum genelde tuzlu ayran olarak tuketiyorum
mor_menekse Ormanmeyveli dediğim gibi güvenmiyorum hazır olan hicbirseye ambalajlı ürünlere. Mümkün olduğunca yemiyorum. Bilim ve sağlık bakanlığa bukadar guveniyorsak şuan niye inek gibi büyükbaş hayvanların metan gazı salgiladigini iddia ediyorlar. İnek olmadığı zaman marketten süt alabilecek miyiz hayır . Süt diye birşey olmayacak. Siz guvenebilirsniz ben güvenmiyorum.insanlari yapayliga mahkum ediyorlar. Oyuzden ben eskiler gibi organik doğal beslenme taraftarıyım
mor_menekse Nskyhn evet canım doğru benimde bir tanıdığım süt ürünleri üretilen yerde çalışıyordu oda dedi peynirler sütler yoğurtlar öyle sağlıksız şekilde yapılıyormuş ki . Görseniz birdaha yemezdi iz diyordu
Nskyhn mor_menekse kesinlikle 👏👏 hayvanları katletip yapayım istiyorlar. Özellikle yapay et muhabbeti var. Valla biz peyniri tereyağını hepsini kendimiz yapıyoruz açık sütten 🤣 olsaydı şimdiye kadar olurdu 😂
nnnaaz Sade süt bende içemiyorum. Bunu yerine yoğurt peynir veya Hindistan cevizi sütü badem sütünü müsli, granola ile birlikte tüketiyorum
mor_menekse Nskyhn çok sevindim böyle düşünmenize böyle bilinçli insanlar olması çok güzel . Yapay et muhabbeti zaten fiyasko Allah fırsat vermesin. Keşke bende tereyağ yapabilsem bir onu yapamıyorum ama eve çok almıyoruz nadir eşim seviyor ben yemiyorum cok
Ocean-blue cgnduru doktorum bana kesinlikle açık süt ve bundan yapılmış herhangi bir ürünü kullanmayacaksın dedi. Zaten açık süt vs sevmem kaynatmakla bakterileri onleyemiyorsun.
Nskyhn mor_menekse ben de çok sevindim hayvanları yarın telef edecekler diye aklım çıkıyor umarım herkes bizim gibi bir an önce her şeyin farkına varır yoksa yıllar sonra yiyecek içecek bir şey bulamayacağız 🥲 şey yapsana sütun kaymağını annem sıkıyor yıkıyor falan azıcık tereyağ çıkıyor oda eşine yeter bence tarifini çok bilmiyorum ama internette var annem hemen kaymağı tereyağına ceviriyo
mor_menekse Nskyhn aaaa doğru onu ben yapmıştım terayag olmuyor tam olarak ama güzel oluyor balla felan öyle yapıyım sürekli dediğin gibi. ☺️ Amin canım inşallah herkes gözünü açar artık yoksa sonumuz hiç iyiye gitmiyor. Hep diyorum Allah fırsat vermesin planlarına 🤲