Şimdi eşimin geçen hafta sperm testi 2çıktı 15 olması gereken ama perhiz yapmadığımız için tekrarlamamız gerekiyor
Bu ayda hiç bebek düşüncesiyle o işi yapmadık zaten kafamız çok doluydu bebeği erteledik gibi bişeydi
Şuan adet günüm gecikti 6 gün
21 haziranda olmam gerekiyordu neyse sizce bu sperm sayısı ile hamile kalmam imkansız mı
Niyeyse kendimi hamile gibi hissediyorum mide bulantısı kusma kasıklarım da batma özel bölgemde batma VS oluyor
Psikolojikte olabilir
Test yarın yapacağım çarşamba da hastanede kan vereceğimde sizce tamamen imkansız mı benim hamile kalmam??