NurrrH burda okuduğum kadarıyla, illa bi kadın doğum randevu alıp muayene olunacak. eşinin ve senin kan grubu belgeni hatt kan tahlili isteyp sonuca göre yapıyorlar diyen oldu. ben de yarın kendi takipli hastaneme gidicem eğer yatış vs derlerse devletten randevu alıcam. devletteki prosedürden haberdar değilim. doktoruma danışırım net bilgi verrse size de yazarım