NurrrH yarım saat, bir saat kadar gözetim altında kalmanız gerekiyor iğne olunca. kimi hastanede bunu fırsat bilip, size yatış işlemi yapacağız mecbur çünkü odamızı meşgul edeceksiniz vs diyormuş. yani kimi özel hastane yarım saat bir saat gözetim altında kalmak için yatış açtırıyormuş. bi gecelik yatış ücreti alıyor yani.