Benimde hangi haftalarda olduğunu hatırlamıyorum ama 1 ay boyunca anlattığınız gibi cok kaşıntım oldu özellikle en cok özel bölgem belim boynum bu noktalar kaşınıyordu. Ne yaptıysam geçmedi yağ sürdüm krem sürdüm mantar olabilir dediler onun kremini sürdüm geçmedi geçmedi testte de bisey çıkmadı sonra bi anda kendiliğinden kesildi anlamış değilim ama diğer arkadaşların yorumlarını da okuyunca demek ki hamilelikte olabilen biseymiş. Özel bölgemi kaşımaktan kanatıyordum o kadardı yani