canserko dnyavnz33 4 ay boyunca tuvalette yaşadım desem yeridir. Kan kusmaya baslamıştım sürekli istifra . Dr un verdiği hapları da cıkartıyordum. Sürekli düşük tansiyon. 4 aydan sonrası; hiç yaşanmamıs gibi mis gibiydi