Güzel anneler belki stresrendir bilmiyorum ama ilk gebeliğimde sıfır bulantı kusma ağrı sızı vardı . Şuanda 9 haftalık gebeyim birkaç gündür kaburgalarım ve sırt kemiklerim çok ağrıyor . Kusma hiç olmadı hafif bulantı var ama iştahım tamamen kapandı . Acıksam da ağzıma birşey alamıyorum yiyemiyorum 3 kilo verdim kontrole gitmeme de daha var . Geçer mi sizce bu gebelik daha başında beni yormaya başladı sürekli unutkanlık halsizlik sersemlik bayılma hissi ve tansiyonum hep 9/6 kendimi bildim bileli .