Hayırlı Akşamlar herkese geçtiğimiz hafta pazartesi günü doğum yaptım bugün 1 hafta oldu. Öncelikle hamilelik dönemim güzeldi taki detaylı ultrasona gidene kadar. Kalbinde parlaklık var ve burun kemiği kısa down sendromlu riskiniz var denilmişti hatta burun kemiği gözükmedi bile denilmişti. Çok üzülüp zor bi süreçten geçmiştim hiç bir genetik test vs yaptırmadım o benim yavrum ne olursa olsun dedim ama sağlıklı olması için dua ve zikiri hiç bırakmadım. 37. Haftamda çatı muaynemde 2.3 cm kadar açıklık vardı normal doğuma gayet müsaittim zaten ama o açıklıkla 39+4 kadar durdum kızlar😁 son günlerde artık pilates topu hurma hepsini sabırla yapıyodum ve korunmasız ilişki tabikide. Doğumun önceki pazar günü annem gelmişti kalmaya artk bugün yarın doğum olur diye bizde annem varken çıkalım yürüyüş yapalım dedik yürüdüm ettim ki hiç yürüyüş yapmadım ben yalan yok😁 o gün annem geldi ya çıktık yokuşu felan baya hararetli çktm ama😁 topla hareketler yaptım bu youtube bi yabancı video var adını unuttum onu yaptım o akşam ve korunmasız ilişki tabi. Nişan kanama vs olmadı bende sümüksü yoğun akıntılarım oldu hep yoĞundu baya. Neyse o gece hafiften sancılar yokladı beni ama çok anlamadım uykumda vardı uyudum. Sabahta kontrolüm vardı işte güle oynaya gittik kontrole pazartesi sabahı tekrar muayne yapalım dediler baktılar 4.5 cm kadar açılman var seni gönderemeyiz yatış dediler neye uğradıgımı şaşırdım😁 hemen aileme herkese söyledim eşimi eve yolladm pusetti valiz al gel diye. Daha sonra önlük giydim ettim sonradan suni sancıyla başladık ufaktan öğlen 1 gibi başladım serum almaya ilk 1 saat iyiydi sonra sancılar gelmeye sıklaşmaya başladı o sırada kuzenime meryem ana otunu koydurdum sağolsun okudu koydu benm için evet süslü kelimeye gerek yok doğum sancısı neticede illaki o acıyı çekiyosunjz ama ölmüyosunuz😁 nefes al ver beni rahatlattı altımda pilates topu vardı o baya baya iyi geliyodu sırtıma yengeme masaj yaptırıyodum. Neyse saat 4 e geliyodu bende ıkınma başladı ama istemsizce yok böyle bişy yani imkanı yok tutamıyosunu o hissiyat çok başka hemşire geldi hemen doğumhaneye dedi çıktık 16:10 de 4,5 ıkınmayla kızım dünyaya geldi tabi hemen hıcam sağlıklımı nasıl diye baktılar Elhamdülillah sağlıklı minicik kızım doğmuştu🥰 Dikişlerim var oturup kalkmak zor biraz ama bugün biraz daha iyiydim minik kızımda biraz sarılığımız var oda anne sütüyle atlatıyoruz inşallah🥰 Rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼