Ksks07 doktoruma sorduğumda 10 gün kullanmamı önerdi. Çok fazla ilaç kullanmak istemediğim için kullanan arkadaşlar oldu mu diye buraya yazmak istedim. İkinci bir doktora daha danıştıktan sonra kullanmaya karar verdim. 32. Haftalardan sonra kullanılmasını önermiyorlar kesinlikle kanı sulandırdığı için herhangi bir komplikasyona sebep olmasın diye.
Bu arada o yoğum dönemde hiç covid olmayıp şu dönemde hasta oldum nasip ne diyelim