Lamraaa ParildayanYildiz bende bilmiyorum ki canım ilk gebeliğim İnsaAllah bakalım diyetisyen den randevu alcam :) gidince yazarım sana da kuzum
ParildayanYildiz Lamraaa teşekkür ederim canım benim çok iyi olur sağ salim kucagimiza alırız inşaAllah hepimiz🥰
Lamraaa ParildayanYildiz hiç Bi fikrim yok canım ben bim ParildayanYildiz bu konu hakkında benim hiç Bi fikrim yok canım hiç duymadım bisey
Biranneikibebe 5+1 bugün doktora gittim muayene oldum kese karından görülmedi alttan baktı doktor kese vardı
Lamraaa Biranneikibebe benimde cumartesi günü öyle oldu canım karnımdan göremedi vajinal ultrasonla baktı gördü keseyi cok sükür :)
23mayiis17 Bende çok yeniyim 🤭 geçen hafta salı adetimden 4 gün önce beta 47 çıktı cuma günü tekrarladım 210 çıktı tam bilmiyorum kaç haftalık falan
Ruken_olgn ZeyFat bende geçen hafta gittiğimde 5 haftalıktım şuan 6+3 üm ne haftaya gitmeyi düşünüyorum o zaman kalp atışını duyar mıyım
Gizemmuhammet21 Gul2020 alttan muayene yaptı mı doktorun keseyi görebilmek için keseyi kaç haftalıkken gördün