Ada-1712
Bende kullanıyorum malesef ama çok değil bi tane yakıyorum mesela bir iki kez çekiyorum sonra zaten vicdanım sıızlıyor sanki bebeğimin ağzına üflüyorum gibi söndürüyorum hemen böyle böyle toplamda iki tane falan gibi içmiş oluyorum. Zaten için de huzursuzluk oluyorsa seninde Kısa zamanda bırakırız bence