OlgaArslan Damlazuhal ben sata göre 36 haftalığım ama ultrasonda 38 haftalık çıkıyor ama doktorum sata göre sezeryana alacaz diyo
Damlazuhal OlgaArslan sizin baya ilerlemiş o zaman sizinki doğrudur sata göre hesaplayalım 🙂 Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Damlazuhal Lamelif canım işte o bebekmiş. Ben de gaz sandım önce ama elimi bastırıp karnımda tutunca hissediyorum 2-3 gündür. Ama hep değil akşam 10 gibi hissediyorum gündüz tık yok 🙂 Babasını hissediyor sanırım.
ozgesoy28 baharclk ben bebek olmadan önce düzenli kadın doğuma gidiyodum kontrollerim de dedi doktorum sürekli aynı doktorum hiç değişmedi o söylemişti çatın çok dar normal olmaz diye 😐 ama 38. hafta sezeryan oluyosa 19 mayısa geliyo aklım karıştı iyice 🙈
Emine_4680 Canım o ileride dengeliyor, benim de 1 hafta ileriyi br ay sona gittikçe normale dinmustu yani 14 ocak doğumudoğumum önceden 9 diyordu doktorum ama şimdilerde 14 demeye basladi
1PrensAnnesi Damlazuhal 💕 bende ilk baştan beri hep öndeydim 4-5 gün 35 haftalık oldum 8 gün önden gitmeye başladı ve doğumu ultrasona göre ayarlayacaklar önceden hep sat ı hesaplardı doktorum ordan biliyorum❤
OlgaArslan 1PrensAnnesi hmm ondan size ultrasona göre takip yapıyor olabilirler. Çünkü benim bebiş 3 hafta önde ona rağmen sata göre sezeryan dedi doktor
OlgaArslan 1PrensAnnesi evet canım. Şuan 36 haftalık olduk ama ultrasonda 38 haftalık çıkıyor ve şöyle bi durum var ki hamileliğimin başından beri hep önde gidiyo gelişimi ama yinede sata göre randevu verecem dedi
1PrensAnnesi OlgaArslan allah allah sonuçta oda doktor buda doktor neden böyle bişey yapıyo acaba? Mesela benim doktor ilk baştan beri önde gittiği için üstüne adet olmuş olabilirsin dedi sonra gelişim ilerledikçe tarihi ileri çekti ama her doktorun vardır bi bildiği sonuçta doktordur yani😍 sağlıkla doğsunlarda Zaman boş
1PrensAnnesi OlgaArslan haklısın ben ilk kez böyle hesaplayan doktor duyuyorm genelde son haftalarda bana yapılan işlem gibisi esas alınıyo🙄
Yagmurcal Kizlar benimkide bi hafta gec dollenme var sat a gore 5 ocak ama gec dollenmeden dolayi 12 ocak olarak görünüyor ultrasonda sizce benimki nnasil takip edilmeli