Damlazuhal Kızlar merhaba. Sata göre 7 haziranda doğumum ultrasona göre 31 mayısta doğumum. Hangisini baz almalıyım?Bebeğim 1 hafta önden gidiyor
1PrensAnnesi Damlazuhal son 3-4 haftaya kadar daha çoook ileri geri durumu yaşayacağınız için şimdilik 7hazirana odaklanmalısınız😍 son zamanlarda gelişimi suyu kalbi derken net bi tarih alınır😘
Lamelif Damlazuhal canım aynıyız şuan 17+0 haftalık hamileyim ultrasona göre 18+1 haftalığım doğum tarihi son ay belirleniyor diye biliyorum benim doktorum şu an için bir tarih vermiyor. Normalde benimde 7 Haziran gözüküyor ama sezeryan olacağı için 38. Haftada olur büyük ihtimal yani 24 Mayıs gibi falan düşünüyorum 🤔
Eeg Damlazuhal Doktorlar beklenen doğum tarihini sata göre baz alıyor. Benim de 1 hafta önde gidiyor bebek gelişimi ancak doktor tarihi değiştirmez dedi. Sata göre 17 Şubat, sabit kalıyor. Tabii ki 9 ay 10 güne göre bu böyle🙃
Damlazuhal 1PrensAnnesi çok teşekkür ederim öyle yapayım o zaman. ben de erken gelsin istiyorum hep önden gitmesine odaklanıyorum 💖😍
ozgesoy28 benimde 5-6 gün önde bebeğim sezeryan olucam çatım dar olduğu için tahmini doğum 2 haziran ama bu değişir mi normal olamıyacağı için
NaimeYilmaz ozgesoy28 bebeğin gelişimine göre karar vericektir doktor bence herşeynle hazır bekle Allah sağlıkla kucagına almayı nasıp etsın 🙏
baharclk ozgesoy28 Doğumunuz haziranda şimdiden çatı muayenesi mi oldunuz? Ben çok merak ediyorumda benim çatım darmı acaba 😊 ama doğum yaklaştığında ölçüyolar diye biliyorm
Tyk53 Benmde sata göre 1 hafta ilerde o ultrason ölçülerine göre degisiyo😀 demekki seninkide zamanına göre birazcık büyükk🤗
1PrensAnnesi Damlazuhal 💕 bende ilk baştan beri hep öndeydim 4-5 gün 35 haftalık oldum 8 gün önden gitmeye başladı ve doğumu ultrasona göre ayarlayacaklar önceden hep sat ı hesaplardı doktorum ordan biliyorum❤
Duriyeee Damlazuhal Seraykrblt bence de kendileri ne koyarsa koysunlar bu arada dalya da farklı anlamı ne peki
Lamelif Damlazuhal Erkek canım benimki de💙 Sen hissediyor musun oğluşunu ben hissetmiyorum sanırım emin değilim gaz gibi birşeyler arada oluyor ama karnımda çok çıkmadı azıcık çıktı
Ilkannelik Co gu gebelikte günü gününe hiç bir gebelik ilerlemesi görülmediği zaten doktorlar tarafından da söyleniyor. Bir iki haftalık oynamalar çok ta kafanızı karıştırmasın. Ultrasonda ne çıkıyorsa bebek haftası günü onu baz alın hamisler 😉
Damlazuhal Lamelif canım işte o bebekmiş. Ben de gaz sandım önce ama elimi bastırıp karnımda tutunca hissediyorum 2-3 gündür. Ama hep değil akşam 10 gibi hissediyorum gündüz tık yok 🙂 Babasını hissediyor sanırım.
ozgesoy28 baharclk ben bebek olmadan önce düzenli kadın doğuma gidiyodum kontrollerim de dedi doktorum sürekli aynı doktorum hiç değişmedi o söylemişti çatın çok dar normal olmaz diye 😐 ama 38. hafta sezeryan oluyosa 19 mayısa geliyo aklım karıştı iyice 🙈
EbruEgemen1123 Benimde en son 8gün önde demişti Dr. 4nisan gösteriyor S. A. tarihine göre Mart hiç içimden gelmiyor nedense 🙈
aasenamerve Damlazuhal benim ilk öğrendiğimden beri sata göre 8 gün ilerde ama geçen hafta sordum sen sata göre hesapla dedi doktorum bu konuda doktorlar bile farklı farklı söylüyor herhalde