Damla0671 canım bende aynı sizin gibiyim baş dönmesi yaşıyorum tansiyon ölçüyorum normal bugün tam 26 haftalık oldum doğum Eylül sonu ekim başı sezeryan olmayı düşünüyorum birşey sorcam 2 gündür harekette azalma var acaba sizin hareketleri nasıl düzenli mi düzensiz mi merak ediyorum