Damla0671 25+3 oldum bugün ve ortalama 3. 4. Gündür basım dönüyor sersem gibiyim bu haftalarda normal mi yaşayan var mı acaba
nermin_123 Damla0671 ayni hafda ayni gündeyiz bende öyleyim ya sanıyorum ki bi tek bende oluyor🥰❤️Cinsiyet ne?
1991c Damla0671 merhaba geçmiş olsun. 20. Haftamdayım iki gündür özellikle yatarken ve hareket ederken olan baş dönmesi ve denge kaybım var. Sizin geçti mi tandiyonum normal bu hamilelikten mi oluyor korkuyorum 😞
Tugceasil Ben de öyleyim bir kaç gündür biraz araştrdım artan kan basıncından ve büyüyen rahimden dolayıymış
Tugceasil Damla0671 rahmin içindeki damarlara baskı uyguluyomulş bebek ondanmış benimkide kız bu arada😘 doğum ne zaman sizin ben sezeryan olacağım 4 ekim gibi alacak
nermin_123 Damla0671 bendede kız ya sende sağ tarafında bi yerlerıini çkariyordumu? Sanki adet ağrisi gibi bi ağrim oluyor bi bakiyorum ki karnımda sağda bi yerini donbaltmiş😂😂
Damla0671 nushh ayyy çok sinir bozucu bir baş dönmesi ya hiç birşey yapamıyorum sanki bayılacak gibi oluyorum 🤦🏻♀️
Damla0671 Tugceasil Allah’ım nasip ederse benimde Eylül sonu Ekim başı sezeryan olacak sizin kaç haftalık olacak sezeryan Dr birşey dedi mi acaba
Damla0671 nermin_123 ahahah evet arada oluyor karnında bir ağrı oluyor bakıyorum o taraf a geçmiş toplamış kendini 🤣🤣🤣
Damla0671 Tugceasil ya işte bnm Dr da 39 haftada sezeryan dedi ama ben 39 istemiyorum çok geç o zaman a kadar normal doğar saten 🤣🤣🤣 eğer herşey yolunda olursa 36. 37. De sezeryan mantıklı bence
Tugceasil Damla0671 36 çok erken yapmaz 36 da. Benim ilk çocuğum 37+4 te oldu benim doktorum pek bekletmeyi sevmiyo ben de istemiyorum
Damla0671 Tugceasil genelde sezeryan ı genel olarak Dr lar 37 uygun görüyor bence 37 en mantıklı çünkü 38 e kadar sancı ağrı Olabilir veya bebiş gelebilir🤣🤣🤣
Damla0671 Tugceasil ayyy bende de panik atak var vallahi bende dayanamam peki sen şeker yüklemesi yaptırdın mi balim yaptirdiysan kaçlık ictin
Tugceasil Damla0671 bugün yaptrıdm 1. Saat 122 çıktı şükür. İlkinde 190 çıkmıştı diyet yapmıştın valla çok zordu