-MinikveAnnesi- 25 haftalığız artık bizi duyduğunu hissettigini biliyorum ama konusma konusunda cekiniyorum sanırım nedense siz konusuyor musunuz ya da neler konuşuyorsunuz 🤗
Verasmommm -MinikveAnnesi- ben de senin gibiyim konuşmayı çok istiyorum ama garip de hissediyorum kendimi ama kendimi motive edicem en yakın zamanda iyi oluyor konuşmak eşim de devamlı konuşuyor beni unutmasın en çok beni sevsin sen de konuş diye ama ben yapamıyorum :D
Cigdemm1 -MinikveAnnesi- ben konuşuyorum arada 😂😂 hatta böyle çok hareket edip canımı yaktığında “ oğlum yapma anneye öyle yapılır mı doğunca bende senin o minik bacaklarını ısırıcam bak “ falan diyorum bazı sabahlar tekmeleriyle uyandırınca “ günaydın oğlum sen yine mi acıktın anneyi uyandırmaya çalışıyorsun “ falan diyorum karnımı okşayıp “ benim yakışıklı oğlum güzel oğlum “ falan bu tarz 😂😂
esradgn123 -MinikveAnnesi- 21. Haftadayım konuşuyorum ama bana pek tepki göstermiyor Babası konuşunca yerinde duramıyor kıpır kıpır 😊
2bebe1gebe -MinikveAnnesi- banada komik geliyor bu durum ya😂 evet duyuyorlar falan ama 3.gebeliğim hiçbirinde konuşamadım😂
-MinikveAnnesi- Verasmommm evet insan karnında ki bebekten neden utanır ki 😂😂 ne diyecegimi nasıl konusacagimi bilmiyorum annemde konus iletisim kur cocukla diyor ne konuscam diyorum 😂😂
Fatmasvs Işte konuşamıyorum eve gelince de bayılacak durumda oluyorum. Bulduğum fırsatlarla konuşmaya çalışıyorum, akşam yatmadan masal okuyoruz babasıyla. Pek konuştuğum söylenemez yani 😔
-MinikveAnnesi- Fatmasvs masal okumak bile yeterli bence alıştıkları sese dogduklarında da tepki veriyorlarmıs bende kendimi motive etmeye çalışıyorum 😂
Peperonni -MinikveAnnesi- Hahaha kendisini henüz tanımıyoruz ne tür muhabbet sever bilmiyoruz deseydiniz 😂😂😂
-MinikveAnnesi- esradgn123 yaa 🤗 belki de senin sesini hep duydugu icin babasının ki farklı geliyordur heyecanlanıyordur. Bizimki babası elini koysa konussa kıpır kıpırsa bile duruyor 😂😂
-MinikveAnnesi- 2bebe1gebe doğunca daha farklı oluyordur ama demi bende dogsa kesin mıncıra mıncıra sever konusurum 🥰
annesinin_beybisi -MinikveAnnesi- hamile kalmadan önce bebeğimle ne konuşucam ki bence burdaki hamileler gereğinden fazla duygusal diyordum ama simdi bebeğimle konuşmadigim gün yok sanki yanimda gibi sürekli gobegimi sevip bebeğimle konuşuyorum ve garip bir sekilde o da tepki veriyor😍 ama eşim dahil başkasının yaninda konuşamıyorum utanıyorum 🙈
-MinikveAnnesi- annesinin_beybisi sanırım başlayıp alışınca gerisi geliyor bende istiyorum ama cekiniyorum ☺ anneannesi felan bazen konusuyor telefonda sesleniyor ona tepki veriyor ya da duruyor hic kıpırdamıyor 😄
TeoMom -MinikveAnnesi- Cinsiyetimiz belli olsa daha çok konuşacağım😅 şimdi ara ara bebişim diye seviyorum 15 haftalığız daha
-MinikveAnnesi- TeoMom göstermiyor mu kendini yoksa 😄 bebisler 24. Haftadan sonra dışardan gelen sesleri duymaya başlıyormuş bizde yeni 25. Haftaya girdik bu haftadan sonra kendimi motive edip konusayim diyorum bende 😂
Nur123aa -MinikveAnnesi- çok konuşurum evde yanlızım akşama kadar sohbet ediyorum artık 40 hafta olduk hemen tepki veriyor elimi nereye koysam oraya toplanıyor mükemmel bir şey babası da çok konuşur sanırım biz alistirdik baya konuşmaya ben karşımda biri varmış gibi herşeyi anlatıyorum ☺️😄
-MinikveAnnesi- Peperonni aynen öyle 😂 annem oğlum çocuğum diye seviyor simdiden tepki veriyor ona sanırım bizimki ilgi delisi olacak bende o yoldan ilerleyeyim diyorum 😂😂