Saglikguzellik Hanımlar 3 Temmuz beklenen adet tarihim. 20 Haziran da yumurtlama testinde pik gördüm. Erken hamilelik testleri deniyorum şimdilik bi şey yok. Sizde sonuç alan var mı? Belirtileriniz var mı varsa neler?
mommyinthefuture Saglikguzellik Benim de 4 temmuz. 19 haziranda pik gördüm. Sol kasığımdan bacağıma vuran ağrım var. Kist olmasından korkuyorum. İnternette öyle okudum. Onun haricinde belirtim yok. Erken gebelik yapmayı düşünmüyorum. Pozitif çıkıp yanıltabiliyor.Hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum. Güzel sonuçlar alırız inşallah. 🤲🏻
Rm65 Saglikguzellik https://resimyukle.io/r/KaKufOrEcQ Benim bat 4 Temmuz. Önce gölge gibi çıktı. Kuruyunca böyle oldu. Çıplak gözle daha net. İnşaallah vardır.
Edanurkeskin Saglikguzellik 4 temmuz benimde adet tarihim ama alt karnımda bir ağrı oluyor artik baskı mı bilmiyorum ümitlenmek istemiyorum ama geçem ay idrar yolu enfeksiyonu oldum ilaç kullanmıştım acaba yine mi enfeksiyon oldum gebelik için artık o kadar ümitsizim ki
Mutluanne0 Saglikguzellik Benimde bat 3 temmuz Ben ovulasyon takibi yapmadım ama her günü değerlendirdim İnşallah hepimiz güzel haberleri görürüz burdan . Ben çok merak ediyorum ve sabah erkenden kaset test yapmak istiyorum açıkçası erken negatif çıkar korkusu da var çünkü daha var günüme erken . 🤷🏻♀️☺️
Arvenmt Benimde 4temmuz. 17sinde pik gördüm . İki gündür kasık agrısı yaşıyorum . Ama regl görecegim zamanki agrıya benziyor
mommyinthefuture Arvenmt Benim de dün adet sancısı gibi ağrım oldu. Ama baya şiddetliydi.Normalde de adetten bir hafta öncesi olur. Emin değilim o yüzden. Sizin daha erken pik olmuş. 11 günden sonra çıkar deniliyor testte. Yarından sonra deneyebilirsiniz aslında.
mommyinthefuture Rm65 sanki idrar çok damlatmışsınız. Bi de bu normal test mi erken gebelik testi mi?
Arvenmt mommyinthefuture evet önceki ay gecikmişti. Negatif çıkarsa üzülürüm diye adet günümü beklemek istiyorum aslında. Reglim baslayınca pek üzmüyor beni ama testte negatif olunca kalbim kırılıyor😄
mommyinthefuture Arvenmt Ben de o mantıktayım aslında. O yüzden günümü bekliycem. Gönlümüzce olsun inşallah. 🤗
mommyinthefuture Rm65 Çok damlatılınca sararıyor diye biliyorum ondan sordum. ☺️Daha baya var aslında normal test için. Erken gebelik testi deneseniz o bir nebze daha garanti şu aşamada. Gönlünüzce olur inşallah 🤗
Rm65 mommyinthefuture Bata kadar her gün yapacam. Erken gebelikler daha çok yanlış pozitif gösteriyor☺️
mommyinthefuture Rm65 Hadi bakalım. 😊İnşallah en yakın zamanda görürsünüz. 🤲🏻Buraya da yazmayı unutmayın. 🤗
Saglikguzellik Edanurkeskin bol bol su içmemizi tavsiye ederim. Ben de sık sık enfeksiyon geçiriyorum Mutluanne0 her gün test yapmaktan çift çizginin müptelası oldum 😄 en mantıklısını yapıyorsunuz, keşke ben de sabretsem
Rm65 Mutluanne0 Benim yine gölge çıktı. Bu sefer yapar yapmaz çıktı. Kuruyunca belli olur rengi. Siz de bekleyin bakalım. Ya da dikkatlice baktınız mı gölge yok mu?