Kızlar 37+4 haftalık hamileyim. Haftaya bugün doğumum var sezaryen olucam. Neyse beni sağlık ocağından şimdiye kadar sadece 1 kere şeker yüklemesi için çağırdılar. Emzirme eğitimine çağıracağız dediler ama çağırmadılar. Bugün ebe mesaj atmış yarın aç karnına gelin gebelik takibine diye. Benim doğumum gelmiş neyi takip edicek acaba sinirlerimi bozdu. Ne yazsam şimdi ben buna. Gitmeyi de düşünmüyorum. Siz olsanız ne yapardınız?