Mehtapkz ben bu testlerin eğer kuruma çizgisi değilse tabi, yanlış çıkardığını düşünmüyorum, kimyasal gebelik geçiriyoruz büyük ihtimalle, değer bir an yükseliyor sonra düşüyor , testte de bu çıkıyor. Yani ilk beş dakika içinde çıkan bu çizgi gebelik , sonradan giderse işte kimyasal oluyor. İnşallah sağlıkla ilerler cnm