QUEEN088 serklajın korkulacak hiç bir yanı yok gerçekten çok basit spinal anestezi ile yapıldı bana ve haftam da çok büyüktü 26+3 te yaptı. Ama doktorum zaten çok bilgili hiç güvensizlik duymadım iyi bir doktor seçin o yüzden mesela milletin günlerce kanaması olmuş benim o haftaya rağmen hiç olmadı. İğneyle belden uyyşturup sonda takıyorlar sonra işlem 15 dk sürüyor odaya geçince 4 saat hiç kalkmadım 4 saat sonunda sonda çıkarıldı ondan sonra diğer gün öğlene kadar yani tam 24 saat hiç durmaksızın serumlar antibiyotikler verildi. 1.5 ay oldu olalı 1 buçuk aydır sadece evde dolanıyorum yemek ve duş için kalkıyorum hep uzanır vaziyetteyim 32 olduk şükür 🙏 haftada 1 proluton iğne günlük 1 tane progestan alıyorum ağızdan