QUEEN088 Selam kızlar.İnşeAllah kismet olsa bende yakında atdırmak istiyorum.Nası bi süreç geçirdiniz,?Hangi ilaçlar kullandiniz?Oturmak zor oluyordumu?Mesela gezmek,nereyese gitmek mümkünmü, ?Yoksa ancak yatakda olmalıyız
Gksuaydn QUEEN088 12. Haftamda atıldı genelde istirahat halindeyim doktorum işi bıraktırdı günlük ev işlerini yapabilirsin kendini zorlama dedi. 27. Haftayı dolduracağım 3 gün sonra şuan bir sıkıntım yok arada kasık ağrısı oluyor ama tüm hamilelerde oluyormuş. Magnezyum d vitamini Demir kullanıyorum. Haftada bir pruluton iğne ve günde 2 kere progestan bunlara hep devam ettim
_akalin3 QUEEN088 acil serklajla zamanınd aolan serklaj arasında fark var diye biliyorum eger kanama veya bırden kısalma olmadan yapıyorsan cok cok hareketsız kalmana gerek yok hafıf ev işlerini yapabilirisn (yemek camaasır) ben cok merdıven cıkmadım otobuse bınmedım arada evı makıneyle aldım cok almadım arabayla gezmeelerımı haftada max 2 gun yaptım(cam kapı duvar asla sılmedım) wc banyo fılan yıkadım ütü filanda yaptım ( 15. Haftada rahım agız uzunlugumdan kısalık yokken önlem amaclı dikiş atıldı bugun 31. Hafta oldum haftada bir pruluton kullandım son ıgnemı dun yaptım 32. Haftayada kadar da progestan kullanıcam onun dısında Dcavit kullandım onun dısında kullanmadım) bu tabi benım vucudum benım doktorumun önersi :) ilk gebelıkde acildi 23 haftada oldum asla kalkmadım tuvalete kalkıyordum onun dısında asla oturmadım bile ama acil ve rahımde acıklık varken ve rahım agzı boyu kısalmışken yapıldıgından kaynaklandıgından 26. Haftada dogum yaptım
myangelson QUEEN088 bana acil atıldı sürekli yatıyorum endol fitil haftada 1 iğne magnezyum demir ilacı d vitamini balık yağı ve tansiyon ilacı kullanıyorum genelde acil serklaj olanlarda sürekli yatın deniyor bildiğim kadarıyla
QUEEN088 papatya56 Bende ilk doğumum 23 haftada oldu.Sonraki gebeliğimde 35 haftaya kadar dikişsiz geldim.Şimdide 12 haftamdayim doktorum söylüyorumki öyle stress yaşamiyim dikiş koysunlar. Sen kaç ayinda doğum yaptin?Normal yürüş yapa biliyordunmu?
papatya56 QUEEN088 16 haftalık düşügüm vardı 14+2 de oldum 38+2 de sezaryan oldum 14 haftadan 20 haftaya kadar hep yattım annemde kaldım tuvalet yemek için tek kalktım 20 haftadan sonra eve geldim yemeğimi kahvaltımı kendim hazırladım çamaşırlarımı bulaşık makınemı hep kendim yaptım elektrık süpürgesi açmıyodum kontrollerıme bile yureyerek gittim 23 haftadan sonra
QUEEN088 _akalin3 bende doktorum rahimboyu ölçdü normal uzunlukdadı ama bende kısalma durumu ola bilirde.O yüzden tebir amaçlı,ilk gebeliğimde çabuk doğum yapmağıma gore dikişi istiyorum.Ama hemde korkuyorum
_akalin3 QUEEN088 benımkide normaldi ama gene istedim hiç pişman değilim 26. Haftada hafıf dikiş üstü acılma oldu cunku V şeklinde ve dikiş atmayarak riske girmek istemedi bence mutlaka atın