Kizlar bunu yapacagim aklimin ucundan gecmezdi. Ama yapiyorum… (Ciddili)
Bugun gece 2 ye kadar sanci cektim ve en son kocam beyi uyandirip gidelim dedim uyuyamiyordum agridan. Acile gittik , acilmam yok , sancim var ama asiri degil. Doktor suyun gelirse lekelenme olursa yada sancin artarsa geri gel dedi yolladi. Eve girdik simdi , tuvalete girdim. Afedersiniz kulodum sirilsiklam , giydigim esofmanda islanmis baya ama kulotta baya hafif degil baya baya suyla hortumlamis gibi parlak islaklik var. Annemi aradik su olsa devami olur lekelenme vs dedi. Bu arada altima isemedigimi dusunuyorum isediysem haberim yok. Ben kokladim esimde kokladi (igrenc ama detay iste.) serum gibi kokuyor. Nstde serum vermislerdi. Simdi ben altima mi isedim su mu emin degilim , ilhan varanka geri gitmekten korkuyorum doktor cok kabaydi nereye takipliysen orda dogur dedi bana :( esimde sakasina surda suyun geliyormus ne gulerim dedi kapidan girerken agliycam simdi… Nasil anlarim su mu degilmi :(