seymataner7 benim üç düşüğüm var kan pıhtılaşma bozukluğu var genlerin ikisinde ve yaşım 35 olduğundan doktorum hem sezeryan önerdi hemde doğuma 4 gün kala bırakmami söyledi ayriyeten sulandırıcı iğne de kullanıyorum onuda iki gün kala birakicam
Doğuma 25 gün kaldı