Mom69 Meridaily evet hiç ummadığımız bir anda nasip edecek inanıyorum ama bu stresi atlattığımız zaman 🙏😂
Meridaily Mom69 ben de elendim kızlar sabah test verdim ama vermeseydim keşke 😁 inşallah sizin güzel sonuçlarınızı alırız 😊
oozgenur Elendim sanirim 5 gun gecikmeyle sabahi zor yaptim kalktim test yaptim negatif ama hala bisey yok umudum bitiyor artik 😢
Mom69 Meridaily ben doktora gittim rahim için temiz sorun yok dedi beta hc istedi Perşembe sabah gidecegim doktora kese vs hiçbir şey görmedi eğer bir şey görmezsem adet söktürücü vereceğim dedi
Mom69 Meridaily doktor kese vs görmedi 1 hafta daha beklicem dedi kan vermedim henüz ama gebelik olmadığını biliyorum adeti bekleyeyim mi sizce yoksa adet söktürücü mu kullanayim
Meridaily Mom69 bence kan verin beta da kesinleşsin hamile olup olmadığınız, en garanti o çünkü. Bazen geç döllenme olabiliyor, doktor ona göre yönlendirir sizi
Mom69 Merhabalar bugün 7 gün oldu hala adet olamadim test yapıyorum negatif siz adet oldunuz mu acaba
Mom69 Meridaily çok sevindim sizin adınıza umarım bu ay hamilelik haberini verirsiniz bana 🙈💜kaç gün gecikme yaşadınız siz ben henüz olmadım olacak gibi de durmuyorum pazartesi kan vereceğim bakalım ne çıkacak
Meridaily Mom69 inşallah ya😍🤲🏻 bakalım yumurtlama dönemi nasıl olacak, gecikme etkileyecek mi onu da hiç bilmiyorum. 6 gün gecikme yaşadım ☹️
Mom69 Meridaily gün aşırı ilişkiye girdiğiniz takdirde yumurtalamayi takip etmenize gerek kalmayacaktır doktorum bunu söylemişti bana ve bende hamilelik belirtisi de gebelik belirtisi de yok henüz ne yapacağım bilmiyorum çok korkuyorum 🙏
Mom69 Meridaily 12 gün gecikme ile bende regl oldum kan verdim eve geldim hastalandim hala kürtajdan kalan parçalar geliyor soğan kürüne mi başlasak acaba ya
Meridaily Mom69 benim de düşük sonrası birkaç ay devam etmişti o parçalar. Onun da etkisi oldu bence. Benim de kan verdiğim gün olmuştu. Ben de düşündüm de adetten sonraki 3. Gün diyorlar ya soğan kürü için de geç mi oldu ki benim bilemedim