Mom69 Adetim takvime göre 2 gün bugün geceden itibaren 3 gün geçecek normalde çok düzenlidir diğer gebeliğimde 3 günde yaptığımda net çift çizgiyi gördüm ama kürtajla sonuçlandı kürtajdan sonra yine 28 günde oldum ama bu sefer ne adet oluyorum ne bir şey test yaptım bugünde dünde yaptım negatif çıkıyor napicam acaba hamile miyim
Saylikesma Mom69 kürtaj, düşük, kimyasal gebeliklerden sonra adet düzensizleşebiliyor canım bence biraz daha bekle 🌸
Meridaily Bence kan verin, benim de testte hiç çıkmamıştı değer düşük olunca bazen kanda çıkabiliyor. İnşallah hamilesinizdir. 🥰
Mom69 Meridaily inşAllah sizde güzel sonuclar alırsınız sanırım şuan aynı durumu yaşıyoruz bende bir kürtaj geçirdim yarın kan verecek misiniz
Meridaily Mom69 2 test yapmıştım ikisi de negatifti yaklaşık 7-8 gün geçmişti, kan verdim 24.5 çıktı değerim, yaklaşık 10 gün sonra da düşükle sonuçlandı. ☹️ İnşallah sizde de gebelik vardır😊 yarın vereceğim kan testi😊🤲🏻
Mom69 Meridaily yaaa benim 00.00 itibari ile 3 gün geçmiş oluyor sanırım 4 gün daha bekleyip 1 haftayı tamamlamak istiyorum çünkü çok korkuyorum kan veripte çıkmazsa çok üzülürüm
Meridaily Mom69 benim de 5. Gün oldu an itibariyle, diyorum 2 gün daha mı beklesem, belki test yaparım, belki de yarın bir aksilik olmazsa veririm kan, ya da salı günü🤷🏻♀️ negatiftir diye ben de pek heyecanlanamıyorum nedense ya 🤭
Mom69 Meridaily ben sanırım emin olmak için 10 günü bekleyeceğim çünkü benim için sağlık ocağında çok büyük kayıp olur annemde hep der 10 gün geçsin öyle belli olur diye 🙈💜
Meridaily Mom69 ben de kan vermedim bugün 🤭 bir gün daha bekleyeyim bakalım sanki adet olacakmış gibi his var. Yaa aslında çok doğru demiş anneniz 10 gün geçince gerçekten daha net sonuç çıkıyor 😊
Mom69 Meridaily bende korktum bende adet olacağım gibi hissediyorum ama gelmiyor bir türlü sinirden çatlamak üzereyim umarım hamilesinizdir bende hamilelik belirtisi hiç yok göğüs şişmesi hassasiyeti ne akıntı hiçbir şey yok maalesef :(
Meridaily Mom69 test yaptım kuzum negatif, yarın kan vereceğim🤷🏻♀️ ben de aynı durumdayım ya her ay göğüs hassasiyeti olur bu ay o da yok, hamilelik yoksa adet de mi olamayacağım diye korkmaya başladım😁
Mom69 Meridaily erken gebelik testi yaptım sonuç negatif ümidimi kestim artık uygulamayı da sileceğim
Meridaily Mom69 yaa kesme kuzum ümidini, kan ver bir de. Bu ay olmazsa bir sonraki ay, her zaman umutlu olalım🤲🏻 ben de kan vermeme gerek kalmayacak gibi ☹️
Mom69 Meridaily kan versemde sonucun değişeceğini sanmıyorum ki eşimin baskısı ve stresi yüzünden regl dongum de bozuldu