Misssitare Yorulduğumu hiç hissetmemiştim ne evde durdum iş yapmadan, ne dışarıda. Taki kontrole gitmeden bir gün önce, resmen rahmime taş oturdu sanki. Kaskatı kesildi. O gün farkettim. Ay dedim ben eskisi gibi sanmışım kendimi. Atom karınca gibiydim. Şurda 2 2 buçuk ayın kalmış senin dinleniyor olman lazım ne yaptın dedi, yormayacaksın kendini dedi progestan verdi bir hafta kullan dedi yarın kontrole gidicem yine. 🤐