elisaelif Merhaba arkadaşlar 11+4gündeyim bugün saydım 07:00-20:00 arasında 14 kez çiş yaptım🥹 idrar yolları enfeksiyonu desem yanma vs yok… yorum yapabilecek olan var mı???
Ormanmeyveli elisaelif İlk aylar ve son aylar rahimdeki değişikliklerden dolayı oluyor. İlk aylar rahim büyüdüğü için idrar kesesine baskı oluyor son aylar ise bebiş baskı yapıyor yani hamilelik genel olarak hep WC oda arası geçiyor
annesinin_beybisi elisaelif cişleri saymadım ama 29+4 üm bazen tuvalete yetisemiyorum oturma odasından tuvalete varana kadar giden gidiyo😄
elisaelif Vicibici gece olduğunda kaç kez gittim acaba ben diye düşünüyorum en sonunda dedim ki doktora net bir sayı verebilmek için sayayım bari dedim😂😂😂
annesinin_beybisi Kubra2903 evde yine birsey değil de kısa sureligine dışarı çıkıyorum bir de icecek de içmiyorum tuvaletim gelir diye ama dönüşte eve zor yetisiyorum hatta yetisemiyorum son ayda napariz bilmem😁
Melokrks elisaelif 23+6 tuvalet mekanım oldu sayamıyorum kaç kere gittiğimi ☺️Bende idrar yolu enfeksiyonu var yanma vs belirti yok ama tahlilde çıkıyor ve sürekli wcdeyim 😩
Zeynepppdyg elisaelif hahah saymadım ama 33 haftalığım gecede 10 kere falan kalkyrm sanırım saysam bnmde o civarlardadır😂😂
Zolemos elisaelif bende de aynı durum oldu. Yanma vs. Yoktu ama yinede enfeksiyon çıktı. Dilerseniz bir tahlil verin.
Melokrks elisaelif Geçmiyor ki 2 defa antibiyotik kullandım 2 defa alttan fitil kullandım geçiyor tekrar başlıyor hiçte belirtim yok doktorların dediği tek şey su iç başka çaresi yok diyorlar tekrar ediyor çünkü sürekli günde 3 lt su içiyorum içtiğim halde bu şekilde